fannings

Direktlänk till inlägg 3 september 2010

Elle på The 67th Venice International Film Festival

Av Denise - 3 september 2010 17:52

Celebrity Sightings - Day Three:67th Venice Film Festival

Hon är där p.ga sin film Somewhere som kommer ut på biograferna i USA i december i år.


Här finns det fler bilder: http://www.wireimage.com/GalleryListing.asp?str=7139&nm=Elle+Fanning&c4nvi=3&navtyp=CLB&styp=clbi&evntI=3707


She's so cute! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise - 4 september 2010 12:11

Förlåt alla men jag har inte tid med den här bloggen något mer så jag kommer inte heller att göra en ny blogg. Förlåt. Men kom ihåg att följa http://dakotafanningsweden.blogg.se/ . Vi kanske gör en ny blogg i framtiden. Vi får se. Om det blir så komm...

Av Denise - 2 september 2010 15:22

Det har kommit ut 2 nya stills från Elle's film Somewhere. Från MTV News . Jag tappade tyvär bort länken så det vore nice om någon ville skriva den i kommentarerna om ni har länken?? :)   Och nu kommer en intevju med Sofia Coppola, som...

Av Denise - 2 september 2010 14:54

Scream Awards sänds den 19 oktober i USA. Eclipse är nominerad i några kategorier och ni vet väl vem som spelar i den filmen?? Dakota! :) Jag tror inte att Dakota kommer att vara där men man kan väl hoppas? Jag kommer att skriva mer så fort jag v...

Av Denise - 1 september 2010 12:44

Varning för CUUUTEEE bild!! <333   Dakota (5 år) och Elle (1 år) bild från ett photoshoot år 1999. Bilden är fotad av Mark Roddenberry. ...

Av Denise - 31 augusti 2010 13:39

Dakota Fanning wants to work with Foster Dakota Fanning is desperate to work with Jodie Foster.The 16-year-old actress shot to fame when she was a child, appearing in 2001 movie I Am Sam, opposite Sean Penn. She has since worked with Tom Cruise, Robe...

Presentation


Välkommen till en fan-blogg om skådespelar syskonen Dakota och Elle Fanning! Ni kan ha sett Dakota i t.ex. The Twilight Saga och Elle kanske ni sett i Daddy Day Care. Men såklart finns det många fler! Vill ni veta mer tryck på visa presentation. Enjoy!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen/ Translate the blog

Månadens citat

"My first time was when I worked with my sister in I Am Sam. So, I think I did... one movie, and this is my, you know, two movies."
(Elle om sin roll i Daddy Day Care, ålder 4)

Ovido - Quiz & Flashcards